Friday, January 12, 2007

22/10/1385 جمعه




8
مارس ، روز جهانی زن را چگونه روزی میدانید؟
لطفا" ما را از نظرات خود آگاه سازيد . ايميل ارتباط با ما در انتهاي خبرنامه موجود مي‌باشد
اس. جی.کی نیوز در قبال صحت يا سقم اخبار هیچ مسئولیتی ندارد و تنها به انتقال آنها از رسانه‌های متفاوت میپردازد

فعال دانشجوئی در تهران توسطه نیروهای امنیتی ربوده شد
ایرانپرس نیوز
کانون زندانیان سیاسی ایران(در تبعید): بنا به گزارشی از تهران، بهروز کریمی زاده فعال دانشجویی از بعد از ظهر روز چهارشنبه ۲۰ دیماه برابر با ۱۰ ژانویه ناپدید شده است. وی برای آخرین بار در ساعت ده و ربع بعداز ظهر روز چهارشنبه با خانواده خود تماس گرفته و بدون هیچ توضیحی گفته بود به منزل مراجعه نخواهد کرد.
بهروز کریمی زاده از فعالان دانشجویی چپ است که در چندین نشریه دانشجوئی به ویژه در نشریه خاک مطلب و مقاله می نویسد. وی در خیزش دانشجوئی مردمی هجده تیر نقش داشت. با توجه به اینکه در چند سال گذشته چندین بار از سوی وزارت اطلاعات رژیم مورد تهدید قرار گرفته بود، شکی نیست که توسط عوامل این وزارتخانه دستگیر و ربوده شده است. خانوده و دوستان بهروز به شدت نگران وضع وی هستند.
وبلاگ رهايی نیز نوشت: بنا به اخبار رسیده بهروز کریم زاده دانشجوی اقتصاد دانشگاه تهران و یکی از فعالین جنیش دانشجوئی در ایران به مدت چند روز است که توسط مامورین وزارت اطلاعات ربوده شده است و هیچ اطلاعی از وی وجود ندارد. بهروز کریم زاده قبل از برگزاری اعتراضات دانشجوئی در 15 و 16 آذر از طرف وزارت اطلاعات احضار شده بود ، و به دلیل نرفتن وی به وزارت اطلاعات خانواده وی احضار گردیده و مادر بهروز کریم زاده را به وزارت اطلاعات برده بودند. با توجه به این که بهروز کریم زاده یک بار دیگر به مدت 24 ساعت توسط نیروهای لباس شخصی بازداشت و مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، این بار هم وی را ربوده اند. ربودن و سر به نیست کردن فعالین دانشجوئی و کارگری و فعالین سیاسی در ایران توسط وزارت اطلاعات یک امر بسیار عادی میباشد. نمونه منصور اسالو از رهبران سندیکای شرکت واحد. بی اطلاعی از وضعیت بهروز کریم زاده موجبات نگرانی عمیق خانوده و دوستان وی را فراهم نموده است
انجمن اسلامي دانشگاه شهر كرد به شش ماه تعليق فعاليت محكوم شد
ایرانپرس نیوز
اختلافات و مشكلات انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي شهركرد با هيات نظارت اين دانشگاه، به شش ماه تعليق فعاليت اين انجمن منجر شد.
آرش كوهي، دبير انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي شهر كرد با اعلام اين خبر به خبرنگار "ايلنا"، گفت: روز گذشته هيات نظارت دانشگاه در نامه‌‏اي بدون ذكر هيچ دليلي، انجمن اسلامي را به شش ماه تعليق فعاليت محكوم كرد.
وي با بيان اينكه پيش از اين هيات منصفه ورود دانشجويان غير علوم پزشكي در مراسم 16 آذر و برگزاري آيين‌‏هاي يلدا در جشن عيد قربان را اتهام انجمن ذكر كرده بود، گفت: دانشجويان غير علوم پزشكي حاضر در مراسم 16 آذر، 10 نفر هم نمي‌‏شدند كه همه با دعوت‌‏نامه رسمي به مراسم آمدند اما هيات نظارت، انجمن اسلامي را به دليل اين موضوع به شش ماه تعليق فعاليت محكوم كرد.
كوهي ادامه داد: قصد داريم نامه هيات نظارت را مرجوع و اعتراض خود را به اين حكم اعلام كنيم زيرا هيچ دليلي براي تعليق فعاليت‌‏هاي انجمن اسلامي ذكر نشده است.
وي افزود: همچنين در نامه‌‏اي به رييس‌‏جمهور ناعادلانه بودن اين حكم را اطلاع داديم و از وي خواستيم براي جلوگيري از بروز تشنج در دادگاه، دستور لغو اين حكم را بدهد.
پيش از اين 11 نفر از دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي شهر كرد به كميته انضباطي احضار شده بودند
اعتراض همسر دکتر حسام ‌‏فيروزي به ممنوع‌‏الملاقات بودن همسرش
ایرانپرس نیوز
همسر دکتر حسام ‌‏فيروزي، پزشك زندانی سیاسی احمد باطبي به ممنوع‌‏الملاقات بودن همسرش اعتراض کرد.
مهتاب بردبار در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، با اشاره به مراجعه روز چهارشنبه خود به زندان اوين، گفت: روز چهارشنبه براي ملاقات با فيروزي به زندان اوين مراجعه كردم اما در حالي كه حتي كارت ملاقات هم براي من صادر شد و به داخل سالن ملاقات نيز راهنمايي شدم اما پس از 45 دقيقه‌‏ به بنده اعلام شد كه همسرم ممنوع‌‏الملاقات است و براي بازجويي به بند 209 اوين منتقل شده است.
وي افزود: اين امر در حالي صورت گرفت كه ممنوع‌‏الملاقات بودن همسرم پيش از اين به ما اعلام نشده بود.
بردبار با بيان اينكه پرونده همسرش به اتهام «مخفي كردن زنداني فراري (احمد باطبي)» هم‌‏اكنون در شعبه 14 بازپرسي دادسراي انقلاب تهران مطرح است، گفت: صبح روز شنبه در مراجعه‌‏اي كه به شعبه مزبور خواهم داشت، تبديل قرار بازداشت موقت همسرم به قرار كفالت را خواستار مي‌‏شوم
بیانیه عفو بین الملل در مورد بدرفتاری با کیانوش سنجری در زندان
ایرانپرس نیوز
سازمان عفو بین الملل روز چهارشنبه با انتشار بیانیه ای با اشاره با آزادی کیانوش سنجری از زندان با سپردن قرار وثیقه به دادگاه، از وجود شکنجه و بدرفتاری نسبت به وی در دوران بازداشت، و نبود امنیت برای این فعال حقوق بشر و وبلاگ نویس ابراز نگرانی کرده است.
برگردان متن بیانیه سازمان عفو بین الملل:
10 january 2007ایران / کیانوش سنجری "م" 24 ساله، دانشجوی فعال و وبلاگ نویس
دانشجوی فعال، کیانوش سنجری با سپردن قرار وثیقه 100 میلیون تومانی به دادگاه ویژه روحانیت آزاد شد. به باور او، اتهام وی اقدام علیه امنیت و اقدام علیه نظام است، گرچه اتهام وی رسما اعلام نشده و هنوز تاریخی برای دادگاه علنی برای وی مشخص نیست.
او در تاریخ 8 اکتبر 2006 در حین تهیه گزارشی از درگیری بین ماموران پلیس امنیت با هوادارن آیت الله سید حسین کاظمینی بروجردی، روحانی شیعه مخالف جمهوری اسلامی، دستگیر شد.
او به ضرب باتون دستگیر شد و به بند 209 زندان اوین انتقال یافت. بند 209 زندان اوین زیر نظر اداره اطلاعات اداره می شود.
او تا روز آزادی اش، در این بند نگهداری می شد و در ماه اول بازداشت، به او اجازه دیدار با وکیل و یا تماس تلفنی با خانواده اش داده نشد. بعد از گذشت یک ماه در این بند با نظارت ماموران، او اجازه ملاقات محدود با خانواده اش را پیدا کرد.
کیانوش سنجری در وبلاگ اش به تاریخ 8 ژانویه 2007 از سازمان عفو بین الملل به خاطر کوشش هایش قدردانی کرده است.
او از تمام کسانی که برای نجات جانش تلاش کرده اند تشکر کرده و نام سازمان عفو بین الملل را هم جزو این کوشندگان درج کرده است.
او همچنین به مصاحبه ای که با رادیو فردا انجام داده، اشاره کرده است
او در این مصاحبه از شرایط بند 209 سخن گفته است. او گفته که در اولین بازجویی ها، بازجو با وارد کردن چندین ضربه محکم سیلی به وی، گفته است که او را اعدام خواهند کرد.
او عقیده دارد که این بازجو سعی داشته با وارد کردن فشار روحی، وی را وادار به اعتراف کند.
او همچنین یادآور شد که به خاطر محدودیت هایی که برای آزادی اش وجود دارد، امکان توضیح کامل این دوره از بازداشت اش را ندارد.
بنابر گزارش رادیو فردا، او یک ماه و نیم در سلول انفرادی بسر برده و گفته است که محبوس کردن زندانیان در سلول انفرادی، در شرایطی که هیچ گونه تماس با دنیای خارج از سلول وجود ندارد، یکی از بدترین شیوه های شکنجه است. سلول انفرادی در یک جنگ مابین روح و روان و جسم انسان است و می تواند غیر انسانی ترین شکنجه ی سفید برای انسانی مانند من باشد که فقط به جرم پیگیری حقوق شهروندی خود و جامعه بازداشت شده ام.
او گفته است به نظرش می رسد گزارشاتی که وی در وبلاگ اش منتشر کرده و سایت های خبری از آنها بهره برداری کرده اند، مانند گزارشی از یادبود مرگ اکبر محمدی، زندانی ای که در ادامه ی یک اعتصاب غذا در زندان جان خودش را از دست داد، و همچنین اخبار دیگری در رابطه با وضعیت وخیم زندانیان سیاسی، حساسیت مسئولین نظام را برانگیخته است.
پیشینه ی کیانوش سنجری
کیانوش سنجری دست کم 4 بار دستگیر شده است. بار اول او فقط 17 ساله بود. در آن زمان او در بازداشتگاه های گوناگونی محبوس بوده است؛ مانند بازداشتگاه 59 و بند 209 زندان اوین که زیر نظر وزارت اطلاعات می باشد.
در یکی از بازداشت هایش، در دادگاه 26 انقلاب، او به اتهام فعالیت دانشجویی و همچنین سخنگویی جبهه متحد دانشجویی، محکوم به یک سال زندان شده است.
فعالیت سیاسی دانشجویان در جامعه ایران بسیار چشم گیر است و آنها دائما قربانیان مسئولین نظام هستند. مانند رفتار های غیر انسانی و آزار دهنده و دستگیری های بی مورد و نداشتن حق ادامه تحصیل.
شکنجه سفید تعبیری است که ایرانی ها به منظور تشریح شرایط سلول انفرادی از آن استفاده می کنند که غالبا خارج از کنترل مسئولین زندان ها است؛ از جمله بند 209 زندان اوین.
کسانی که تجربه ی حبس در سلول انفرادی در بند 209 را داشته اند، در این مورد می گویند این شیوه بدتر از آزارهای جسمی است
براي نجات دلارا دارابي ادعا نامه پدر دلارا دارابي
روزنه
دلارا دارابي ١۷ سال داشت که به اتهام قتل يکي از اقوام خودشان دستگير شد. او بهمراه دوست پسرش٬ ظاهرا براي دزدي به خانه يکي از افراد فاميل خود رفته و در جريان مقاومت و دفاع صاحبخانه٬ متاسفانه اين فرد به قتل رسيده است. دلارا ميگويد دوستم به من گفت تو قتل را به عهده بگير چون جوان هستي و فاميل مقتول٬ شامل حکم اعدام نميشود. به اين ترتيب دلارا قتلي را به عهده گرفت٬ که اکنون ميگويد او اين قتل را انجام نداده است. اما در جريان محاکمه بلافاصله به اعدام محکوم شد. وکيل او و همه دست اندرکاران پرونده و همه کسانيکه دلارا را ديده اند٬ معتقدند که او از نظر جسمي و روحي در شرايطي نبوده که دست به اين قتل زده باشد و ما اضافه ميکنيم که حتي اگر اين قتل توسط دلارا و دوست او انجام کرفته باشد٬ کسي را نبايد به اعدام محکوم کرد و بويژه اعدام جوانان در همه دنيا ممنوع است و حکومت اسلامي نيز نبايد جرات کند نوجوانان و جوانان را بيشرمانه به اعدام محکوم کرده و آنها را به قتل برساند.
براي نجات دلارا کمپيني جهاني در جريان است. اخيرا در تهران نمايشگاه نقاشي هاي دلارا در جريان بود و توجه هاي زيادي را بخود جلب کرد. کميته عليه اعدام براي نجات دلارا دارابي کمپيني اعلام کرده و اقدامات متعددي را انجام داده است. اکنون با چاپ ادعانامه پدر دلارا يکبار ديگر از همگان ميخواهيم کمک کنند دلارا را از اعدام نجات دهيم.
ادعا نامه پدر دلارا دارابي
دختر من دلارا دارابي متهم به قتلي ناکرده است. او گناه کس ديگري را به دليل قلب مهربانش به عهده گرفته و به نوعي خود را آلوده اين پرونده کرده است. دفاع من از او نه بدليل اينکه او فرزند من است٬دفاع من از او دفاع از حقيقت و دفاع از عدالتي است که در اينجا وجود ندارد. من خواهان اجراي عدالت هستم و دلاراي من دو سال است که اسير کساني است که هيچ بويي از انسانيت و عدالت نبرده اند
من اين رفتار با دختر دلبندم را محکوم ميکنم. از هر کس که ميخواهد بيايد و اين پرونده و نحوه رفتار اينها با دخترم را بررسي کنند٬ دعوت ميکنم بيايند. اصلا حقوق بشر اسلامي بيايد تحقيق کند٬ از فلسطين و يا لبنان و يا از هر جايي که ا ينها قبول دارند هييتي بيايد و ببيند با بچه ١۷ ساله من چه کرده اند. هر روز يک بلا سرش مي آورند٬ سه سال است که در زندان است و اکنون ٢۰ ساله است. او در زندگيش تا ١۷ سالگي هيچ چيز نديده جز ناز و نعمت٬ هيچ چيز را نمي شناسد٬ جز دفتر و قلم و کتاب و موزيک و نقاشي.
من سه سال پيش٬ وقتي از ماجرا مطلع شدم٬ خودم دخترم را تحويل دادگاه و تحويل قانون دادم. قانون و قوه قضاييه اي که اکنون با تمام وجودم لمس ميکنم که در آن هيچ عدالتي نيست.
امروز بچه من نه فقط بدليل محکوميت به اعدام جانش در خطر است٬ بلکه بدليل رفتاري که در زندان شماره ٢ نسوان رشت با او ميکنند٬ نيز جانش در خطر است. بچه من حق دارد که شکنجه نشود٬ حق دارد که در زندان از استاندارد رفاهي و غذايي خوبي برخوردار باشد. اما در اينجا از اين امکانات اوليه خبري نيست. غذاي کافي به او نميدهند. خرج اين بچه را ما ميدهيم. اما اجازه نداريم ملاقاتش کنيم. همين امروز که با شما حرف ميزنم٬ من و مادرش و خواهرانش به ديدن او رفتيم٬ ولي باز به بهانه اي اجازه ديدن او را نداشتيم.
من ميگويم فرزند دلبند مرا در يک قفس آهنين بگذاريد و کليدش هم دست خودتان باشد٬ فقط اجازه دهيد که روحش تا اين حد آزار نبيند.اجازه دهيد که خود ما از او مراقبت کنيم. اجازه دهيد که به او دفتر و قلم و کتاب و کاغذ بدهيم و اجازه دهيد که او مشغول نقاشي کردن باشد. او تنها کتاب و و دفتر و مداد و وسايل نقاشي را مي شناسد.
من در انقلاب شرکت کردم. ما انقلاب کرديم تا عدالت اجرا شود. ولي در اين مملکتي که من در آن نفس ميکنم٬ بويي از عدالت نشنيده اند و من عدالتي را تجربه نکرده ام.
من از انسانهاي بشردوست ٬ از وجدانهاي آگاه ميخواهم که کمک کنند٬ دلارا آزاد شود. دلارا فقط يک نمونه است هزاران مثل دلارادر زندانها هستند.
دختر من در زندان هم جانش در خطر است. بارها و بارها نامه نوشتم و خواهان بهبود شرايط و استاندارد زندان شدم٬ جواب سربالا گرفتم و يا به من هم توهين کردند. من خواهان انتقال دخترم به يک زندان ديگر هستم. به اين خواست کوچک هم وقعي نمي نهند. دلارا ميگويد در اين زندان راه رفتن من ٬ خوراک خوردن من٬ نقاشي کردن و حرف زدن و خوابيدن من با توهين و عکس العمل زشت روبرو ميشود. در اينجا براي ٢۰۰ نفر يک توالت داريم و اعتراض به اين وضع با مجازات روبرو ميشود. آيا اين وضع براي يک جوان ٢۰ ساله قابل تحمل است؟
ما الان اجازه نداريم يک وعده غذاي خوب به دخترم برسانيم و آخرين ملاقاتي که ما با دلارا داشتيم او از بوسيدن مادرش امتناع کرد و ميگفت٬ اينجا پر از ميکروب است. نميخواهم بيماريهاي احتمالي را که گرفته ام به شما منتقل کنم.
با ديدن اين اوضاع و با شنيدن اخبار رفتار غير انساني با دخترم٬ شبها خواب ندارم. من پدر دلارا دارابي سه سال است که زندگيم بر باد رفته است. کار و کاسبي را ول کرده ام و افتاده ام دنبال اين پرونده . براي اجراي حق و عدالت و در دفاع از انسانيت . من در اين کارها از وجدان دفاع ميکنم و از حق و عدالت. به من و به ما کمک کنيد تا عدالت را اجرا کنيم. در اينجا بويي از عدالت و انسانيت نيست. .
اين نامه دردناک و موثر پدر دلارا دارابي بود.
کميته بين المللي عليه اعدام از همه نسانهاي آزاده و معترض به اعدام در ايران و در دنيا دعوت ميکند٬ به اين اوضاع اعتراض کنند.
کميته بين المللي عليه اعدام
١١ژانويه ٢۰۰۷
www.adpi.net
00491775692413
كارگران نساجي خاتم الانبياء بوكان سه ماه حقوق نگرفته اند كارفرماي واحد 100 ميليون تومان به تامين اجتماعي بدهي دارد
اروميه- خبرگزاري كار ايران
نماينده كارگران نساجي "خاتم الانبياء" بوكان گفت : كارگران اين واحد سه ماه حقوق نگرفته اند.به گزارش" ايلنا" از مركز اروميه،" جمال افخمي" تصريح كرد : هر بار كه موضوع پرداخت حقوق كارگران را با مديريت مطرح مي كنيم وعده مي شنويم . وي گفت‌‏: حقوق و مزاياي كارگران اين واحد نساجي از اول آبان ماه و مزايايي همچون اضافه كاري , مسكن و ... از ابتداي سال تا كنون پرداخت نشده است . او با اشاره به اين كه از سال 71 تا كنون حق بيمه كارگران اين واحد به تامين اجتماعي پرداخت نشده است، گفت‌‏: كارفرماي اين واحد 100 ميليون تومان به تامين اجتماعي بدهكار است . "افخمي" گفت‌‏: براي حل مشكلات كارگران اين واحد بارها به مسوولان مراجعه و خواهان مساعدت آنان شده ايم اما تا كنون پاسخي مناسب به ما نداده اند
تجمع اعتراض آميز 250 كارگر نساجي كردستان ؛ كارگران معترض 25دي تجمع مي كنند
سنندج- خبرگزاري كار ايران250 تن از كارگران نساجي‌‏هاي كردستان ," شاهو" و كارخانه" آلومين" تجمع اعتراض آميزي را در مقابل روابط كار اداره كل كار كردستان برگزار كردند . به گزارش ايلنا،كارگران قصد داشتند كه وارد ساختمان شوند اما نيروهاي انتظامي مانع از ورود آنان شدند . آنان خواستار رسيدگي مسوولان به مشكلات خود شده و تاكيد كردند: چنانچه براي حل مشكلات كارگران شيوه هاي مناسبي اتخاذ نشود ،25 دي ماه مجددا تجمع خواهند كرد
صدها كارگر شاغل در نهادهاي دولتي سيستان وبلوچستان 8 ماه حقوق نگرفته اند
پیک ایران
يك نماينده كارگري در سيستان و بلوچستان گفت‌‏: صدها كارگر شاغل در نهادهاي دولتي از 8 ماه پيش حقوق و مزايا نگرفته اند.به گزارش ايلنا," قربانعلي ميرشكار" افزود‌‏: اين كارگران داراي مدارك تحصيلي كارداني به بالا هستند و پيش از اين به صورت پيمانكاري در نهادهاي دولتي مشغول به كار بودند . وي يادآور شد : با تصميم اخير وزارت كار و ابلاغ آن ، نهادهاي دولتي موظف شدند به طور مستقيم و بدون واسطه با كارگران پيماني كه داراي مدارك تحصيلي بالاتر از كارداني هستند، قرار داد كار منعقد كنند . دبير اجرايي خانه كارگر استان افزود : ادارات دولتي اعلام كرده اند كه از آن جايي كه بودجه پرداخت دستمزد كارگران تغيير وضعيت پيدا كرده قادر به پرداخت دستمزد آنان نيستند . وي يادآور شد : بر اساس آخرين تصميم وزارت كار, ارگانهاي دولتي حق ندارند كارگران داراي مدرك تحصيلي كارداني به بالا را از طريق شركتهاي پيمانكار نيروي انساني استخدام كنند
قطع گاز در شهرهای بانه و سقز‌
ایرانپرس نیوز
واحد مرکزی خبر: کاهش‌ فشار گاز در شبکه‌ گازرسانی‌ شهر بانه‌ موجب‌ قطع گاز برخی‌ از اماکن‌ مسکونی‌ اين‌ شهر شده‌ است‌. کمال‌ رضايي‌ رييس‌ ناحيه‌ گاز رساني‌ بانه گفت‌ هم‌ اکنون‌ حدود 700 منزل‌ مسکوني‌ واقع در محلات‌ گلشهر خيابان‌ امام‌ و تعدادي‌ از منازل‌ واقع در محله‌ بيمارستان‌ اين‌ شهر گاز ندارند. ‌از شهر سقز نيز خبر رسيد گاز حدود 20 درصد اماکن‌ مسکوني‌ اين‌ شهر قطع شده‌ است
بلژيک، ناظر كميته مجازاتها عليه رژیم تهران شد
ایرانپرس نیوز
به گزارش خبرگزاری کویت، شورای امنيت سازمان ملل متحد روز گذشته با انتخاب بلژيک به رياست كميته ویژه نظارت بر مجازاتها عليه جمهوری اسلامی موافقت كرد. شورای امنيت سازمان ملل براي جلوگيري از فعاليت‌هاي غني سازي و فرآوري اورانيوم، مجازات‌هايی را عليه رژیم تهران اعمال كرده است.
كميته نظارت بر مجازات‌ها عليه جمهوری اسلامی بر اساس قطعنامه 1737 كه ماه گذشته تصویب شد، تشکیل می شود.
بلژيك از سال جديد میلادی بمدت دو سال به عضويت غيردائم شوراي امنيت سازمان ملل در آمده است.
اين تصميم شوراي امنيت به توصيه پنج عضو دائم اين شورا شامل آمريكا، روسيه، چين، فرانسه و انگلستان اتخاذ شد


برای مقابله با فیلترینگ جمهوری اسلامی، اخبار و اتفاقات ایران و
جهان را، ما به شما منتقل می کنیم


مرکز پخش خبری سازمان جوانان کمونیست

Communist youth organization(sjk)
آدرس سایت سازمان جوانان کمونیست
http://www.cyoiran.com/
http://sjk-news.blogspot.com
http://groups.yahoo.com/group/javanankomonist
http://groups.yahoo.com/group/javanankomonist/join
http://daneshgah-16azar.blogspot.com
communist.youth@gmail.com
sjk_news@yahoo.com
fax:004631899613

در صورت تمایل میتوانید آدرس ایمیل کسانی را که مایل هستند
برای ما بفرستید تا ما اخبار و رویدادهای مختلف را برای آنان ارسال کنی
م

sjk_news@yahoo.com





1 comment:

Anonymous said...

8
مارس
روز جهانی زن. روزی برای نه گفتن به آپارتاید جنسی وتمام قوانین ضد زن و در راس همه آنها قوانین اسلامی!برای پایان دادن به حجاب!به سنگسار!به قتلهای ناموسی!برای پایان دادن به مدارس مذهبی!برای پاک کردن سیطره اسلام ،مرد سالاری وزن ستیزی از زندگی تمام انساهای روی زمین و مردم!وبرای خلاصی بشر از نظام کثیف سرمایه داری که بستر رشد همگی اینهاست!
مینا امانی

 
direction:rtl;