Tuesday, November 21, 2006

29/08/1385 دوشنبه




راهکارهای مورد نظر شما برای بر پایی 16آذرامسال چیست؟


لطفا" ما را از نظرات خود آگاه سازيد . ايميل ارتباط با ما در انتهاي خبرنامه موجود مي‌باشد


تجمع دانشجويان دانشگاه شهيد چمران اهواز در اعتراض به مشكلات آموزشي
خبرنامه امیرکبیر
دانشجويان دانشكده فني - مهندسي بهبهان دانشگاه شهيد چمران اهواز روز گذشته در مقابل ساختمان مركزي اين دانشگاه تجمع كردند.
به گزارش خبرنگار صنفي - آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) - منطقه خوزستان - دانشجويان تجمع‌كننده با اعلام اين كه تجمعشان آموزشي است، نداشتن ساختمان دانشكده فني - مهندسي، آزمايشگاه تخصصي، كتابخانه و اينترنت، نداشتن كارت دانشجويي و استاد و عدم رسيدگي به وضع آموزشي دانشجويان را اصلي‌ترين علت تجمع خود برشمردند.
اين دانشجويان عنوان كردند كه از ۳۵ دانشجوي جديد ۱۵ دانشجو در دانشكده منابع طبيعي بهبهان و مابقي در دانشكده فني - مهندسي دانشگاه شهيد چمران اهواز مشغول به تحصيل هستند.
دكتر حمدالله صالحي، معاون آموزشي دانشگاه شهيد چمران اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار ايسناي خوزستان درباره مشكلات اين دانشجويان توضيح داد: « اين دانشكده تازه تاسيس است و اقدامات مناسبي براي تجهيز آن در دست انجام است.»
وي درباره تامين استاد مورد نياز اين دانشكده، گفت: « از طريق طرح استاد سرباز مجوز لازم را گرفته‌ايم تا كمبود استاد در اين دانشكده مرتفع شود.»
صالحي درباره علت ارايه نشدن كارت دانشجويي به دانشجويان، توضيح داد: « كارت دانشجويي در پرديس دانشگاه در اهواز هم هنوز توزيع نشده است، با مذاكراتي كه انجام شده تا اواسط هفته آينده نخستين سري كارت دانشجويي دانشجويان دانشكده فني - مهندسي بهبهان در اختيار آنان قرار مي‌گيرد.»
معاون آموزشي دانشگاه شهيد چمران اهواز خاطرنشان كرد: « با توجه به كم بودن تجهيزات آزمايشگاه دانشكده بهبهان رايزني لازم براي استفاده دانشجويان اين دانشكده از آزمايشگاه دانشكده مهندسي انجام شده است.»
وي از تصويب اختصاص خط فيبر نوري براي دانشكده فني - مهندسي بهبهان دانشگاه شهيد چمران در شوراي انفورماتيك دانشگاه خبر داد و گفت: « با اجراي اين طرح مشكل اينترنت دانشكده مرتفع خواهد شد.»
صالحي تصريح كرد: « دستور خريد كتابهاي مورد نياز دانشكده صادر شده است و با تكميل ساختمان دانشكده كتابخانه آن به بهره‌برداري مي‌رسد.»
تجمع اعتراضی اعضای هيات علمی دانشگاه لرستان
ایران پرس نیوز
اعضاي هيات علمي و كارمندان دانشگاه لرستان در تجمعي اعتراض‌‏آميز به عملكرد مديريت دانشگاه،‌‏ خواستار بركناري وي شدند.
محسن عباسي، عضو هيات علمي دانشگاه لرستان با اعلام اين خبر به خبرنگار "ايلنا"، گفت: صبح امروز استادان و كارمندان دانشگاه لرستان در مقابل دانشكده علوم پايه اين دانشگاه تجمع كردند و خواستار بركناري رييس دانشگاه شدند.
وي با بيان اينكه اين تجمع در اعتراض به عملكرد غيرقانوني رييس دانشگاه برگزار شد، گفت: تاكنون با بسياري از مسوولان استان درباره عملكردهاي غيرقانوني دكتر صادقي، رييس دانشگاه صحبت كرده‌‏ايم اما هيچ اعتنايي به اين اعتراضات نشده است.
عباسي به گفت‌‏وگوهاي هيات علمي دانشگاه لرستان با مسوولان وزارت علوم، نمايندگان استان و مسوولان استانداري اشاره كرد و افزود: بارها نارسايي‌‏ها و عملكردهاي غيرقانوني رييس دانشگاه لرستان را به اطلاع مسوولان رسانده‌‏ايم اما تاكنون هيچ اقدامي براي مقابله با آن صورت نگرفته است. وي ادامه داد: اخراج برخي از اعضاي پيماني هيات علمي، ايجاد مشكلاتي براي ادامه تحصيل اعضاي هيات علمي، تخطئه فعاليت‌‏هاي سياسي دانشگاه و از بين بردن انگيزه‌‏هاي پژوهش در دانشگاه از جمله اقدامات غيرقانوني رييس دانشگاه است.
تجمع مقابل كلانتري سبزوار در اعتراض به قتل يك دانشجو
خبرنامه امیرکبیر
دکتر عباس محمديان، رئيس دانشگاه تربيت معلم سبزوار، درخصوص نزاع واقع شده در سبزوار ميان دو دانشجوي دانشگاه‌هاي تربيت معلم و آزاد اين شهر که منجر به قتل دانشجوي دانشگاه آزاد سبزوار شده است، اظهار داشت: ساعت ۸ و ۵۰ دقيقه شنبه شب در ايستگاه اتوبوسي که دانشجويان را به دانشگاه منتقل مي‌کند به دليل مسائل اخلاقي نزاعي در مي‌گيرد که متاسفانه منجر به مرگ دانشجوي دانشگاه آزاد مي‌شود.
محمديان” تمامي مدت زمان مشاجره و نزاع که در نهايت منجر به اصابت چاقو به قلب مقتول مي‌شود را تنها يک دقيقه” اعلام کرد. محمديان با بيان اينکه “دانشگاه تربيت معلم سبزوار روال عادي خود را طي مي‌کند” خاطرنشان کرد: پس از وقوع حادثه و بازداشت ضارب و دختري که به همراه مضروب بوده است توسط نيروي انتظامي، دانشجويان شب گذشته در حمايت از دختر دانشجو و براي پيگيري موضوع مقابل کلانتري تجمع کردند.
رييس دانشگاه تربيت معلم سبزوار گفت: ظهر امروز حدود ۱۰۰ نفر از دانشجويان با تجمع در ضلع جنوبي سازمان مرکزي دانشگاه، اقدام به اعتراض نسبت به اين قضيه کردند که با حضور و صحبت‌هاي اينجانب و قول برگزاري جلسه پرسش و پاسخ با حضور ماموران امنيتي و انتظامي شهر در آينده نزديك، با رعايت آرامش به کلاس‌هاي خود بازگشتند.
اطلاعیه سندیکای شرکت واحد در مورد دستگیری منصور اصانلو
روزنه



سلام انسان
(نامه ی یک کارگر افغانستانی)
گزارشگران
معرفی: با صاحب واقعی این وبلاگ در اینترنت آشنا شدم. عزیزی ما را آشنا کرد که بعدا لازم شد در باره اش میگم. دوستی ما عمیق شد. دوستم یک کارگر افغان است که برای من از وضع خودش درد و دل میکرد. بهش گفتم خوب این حرفها را در یک وبلاگ بگذار. گفت نمی تونیم. گفتم کمک میکنم.... خلاصه راه افتاد. قرار شده که او بنویسه و من با مختصر اصلاح املایی روی وب بگذارم.
با عرض سلام خدمت تمام انسانهای بشر دوست
همان طوریکه به همه معلوم هست، راجع به تصمیم گیری جمهوری اسلامی در قبال مهاجرین افغان که در ایران زندگی میکنند، و گفته است که باید اینها اخراج شوند و به کشوریشان بر گردن، از روز یکشنبه رسمآ آغاز شده است.
سوال اینجاست، این سردمداران جمهوری اسلامی ایران که این طرح را دادن آیا فکر کردن که چه کار میکند؟
آیا این مردم اگر به کشورشان بر گردن در اونجا چی زماند وجود دارد که ما بتوانیم زندگی کنیم؟ آیا زماندی وجود دارد؟ که ما در اونجا امنیتی جانی داشته باشیم؟ آیا دولت جمهوری اسلامی فکر کرده که ما در اینجا اگر ماندیم فقط به خاطر زنده ماندن ماندیم، نه به خاطر زندکی کردن؟
شرایط ایران طوری هست که هر مهاجر در ایران به سخت ترین شرایط زندگی میکند. که فقط اسمش زندگی کردن هست .
ما از تمام مردم ایران تقاضا داریم اگر شده برای چند لحظه خود شان را به جای مهاجرین قرار بدن. آیا امکان دارد که در یک همچون شرایطی زندگی کنند؟ و اگرشرایط مساعد زندگی در کشورتان وجود داشته باشد، آیا خودتان حاضر هستین که در کشوری دیگری زندگی کنید؟
در کشوری که هیچگونه حقوقی انسانی برایتان قایل نباشد؟
و بگوید افغانی بودن خودش جرم هست. یا به هر اسم دیگری فرقی نمیکند. منظورم از کشور هست. نه اسم انسان. و اونهم به لهن تحقیر آمیز و همیشه توهین شوید؟ مهاجری که همیشه خودش کار میکند و هیج وقت توقع کمک از دولت نکرده و همیشه به صورت فعال و نیروی کار. کار کردن. از حفر چاه های فاضلاب گرفته تا چاهای ساختمانی و کارهای دیگر. که سخترین کار هست.
و کارگر شهرداری که مقیم افغانیستان باشد همیشه جایش بری خیابان هست. اگر باور نمیکنید برین بعد از ده شب سر بزنید. از نزدیگ ببیبنید . کارگران شهرداری را که چه میکند. حتی هر شب بری خیابان میخوابند.
من در منطقه پاکدشت آشنا دارم . حتی خانواده ها به صورت دست جمعی یعنی زن و مرد سر کوره خشت کار میکند . آیا بنظر شما ما بار دوش جامعه بودیم؟
حتی بچه های ما به صورت آزاد درس میخواند. اگر در مدرسه دولتی هم درس میخواند به بهانه گوناگون از ایشان پول دریافت میکند. یعنی ورودی مدرسه ابتدا با ید هر نفر 45000 هزار تومان پرداخت کند. از آن به بالا بر مبنای درجه کلاس باید پول پرداخت کرد.
البته دولت ایران برای مهاجرین یک امتیاز داده است . اون هم این هست هر کسی اگر در مدرسه آخوندی یا علمیه درس بیخواند. از اونها نه تنها پول نمیگیرد بلکی پول به صورت شهریه یعنی پاداش پرداخت میکند. خرج خواب گاه یش را میدهد و خرج خانه اش را میدهد. با صد تا امتیاز دیگر به قول خودشان مال امام . وردی درس اخوندی 100000 هزار تومان هست که دولت میدهد برای هر طلبه اش. این را در هر ماه میدهد. شما حساب کنید که چقدر طولاب در این کشور درس مخواند از هر کشور؟ و این پول بر مبنای درس اش تعین میشود. هر قدر درس بالا باشد به همان اندازه پول پرداخت میشود. این را شما ه در نظر داشته باشید . اما با بچه 6 یا 7 سال ما چی برخورد میکند؟ میگوید اگر شما کارت دارید میتونید درس بخوانید با پرداخت 45000 هزار تومان. اگر ندارید شما حقی درس خواندن را ندارید .
حتی دوستان مرا در اول مدرسه به خاطر کارت نداشتن از مدرسه برون انداختن. آیا این را شما چی مینامید؟
ما این را جزو "انسان دوستی" جمهوری اسلامی مینامیم. و اگر همین بچه در حوزه علمیه بخواد درس بخواند. یا اگر بچه آخوندی باشد . نه تنها کارت مطرح نیست، بلکه تازه کارت هم میدهد.
آیا گناه بچه چیست؟ آیا باید رفت نوکر شد؟ یا از درس ماند . آیا اینها میفهمند که زندگی چیست؟ آیا ملیت را مشناسد؟ ایا تفاوت طبقاتی را میشناسد؟ ایا اینها خونش کمرنگتر از دیگران هست؟
و هم چنین از دانشجویان عزیز و کارگران محترم و آنهایی که معنی زندگی را میفهمد و انسانهای بشر دوست و از مجامع بین المللی و از اتحادیه های کارگری تقاصای همکاری داریم. یعنی با ما هم دردی خود را اعلان کنند که این رژیم ضد انسانی در این شرایط سخت مهاجرین را برون نکنند.
رژیمی که در اوایل انقلاب به قول رهبر شان که گفته بود اسلام مرز ندارد . و چونکی مردمی افغانستان در اون زمان بیش از حد مذهبی بود. آمدن در ایران که البته شرایط جغرافیا هم یکی از دلایل اش بود . ما مردم از این دولت یک چیز را توقع داریم . حداقل اون حرف رهبرش را پس بگیرد. بگوید ما از اونها سوا هستیم. ما به خاطر منافع خود دست به هر کار میزنیم. و این گفتگوی تمدونها ها است!
ما اینرا از دولت سوال دارم. آیا گفتگوی تمدون های شما این هست که باید ظلم کرد؟ بر طیف کارگر و مهاجر که همیشه در قلب جامعه به صورت فعال کار کردن؟ آیا آنها باید بمیرند؟
17/11/2006
از طرف جمع کارگران افغان منطقه شرق تهران
به مناسبت روز جهانی خشونت علیه زنان، زنجیره خشونت علیه زنان، به قدمت هزاران سال و به درازی همه مرزهای جهان
وقتی سربازان آمریکایی پس از تجاوز به عبیر دختر 15 ساله عراقی او را سوزاندند، در روستای کوچک نکا در ایران قلب خاله عاطفه آتش گرفت. عاطفه هم 15 سال داشت و جلادان اسلامی پس از تجاوز او را به دار سپردند.
وقتی جنگ سالاران اسلامی امینه را در افغانستان سنگسار کردند، در زندان جلفا دلش لرزید حاجیه، از وحشت سنگهایی که بر سر فرو خواهد آمد. خیریه در زندان دیگری در ایران فریاد زد مرا سنگسار نکنید بدارم بیاویزید.
وقتی نرینه های مردسالار سوهان دختر 18 ساله را در سورسن پاریس به آتش کشیدند، مرجان 16 سال هم در ایران خود را به آتش کشید، که با مردی، همسن پدر بزرگش ازدواج نکند. کمی بعد سومارای پاکستانی با 80 درصد سوختگی جان سپرد، تا آخرین لحظه هم نگفت که این شوهرش بود که او را به آتش کشید.
وقتی کلثوم 7 ساله در سومالی ختنه شد، فریادش با آخرین فریاد دلخراش مریم 9 ساله در شب زفاف در هم آمیخت. آخر می دانید عروسک مریم را گرفتند و عروسش کردند.
سیندیسو 23 ساله ایدز دارد. سیندیسو بارها مورد تجاوز مردان واقع شده است. وقتی سه ساله بود پدربزرگش به او تجاوز کرد، همان موقع بود که فادیمه در سوئد توسط پدر و برادرش به قتل رسید.
ماری ترنتینیان با ضربه های دوست پسرش، خواننده سرشناس فرانسوی به قتل رسید. کمی بعدتر نادیا شاعر افغانستانی نیز بدست شوهرش به قتل رسید. کمی قبلتر و کمی بعدتر لیزا و جویس توسط مردانی ناشناس پس از تجاوز به قتل رسیدند. لیزا و جویس هر دو در آمریکا بودند.
وقتی ناتالی در ویترینی در آمستردام به انتظار مشتری نشسته بود، کشتی بردگان جنسی در بندر هامبورگ لنگر انداخت.
وقتی یک میلیون زن عراقی در طی سالهای تحریم اقتصادی آمریکا و متحدانش جان خود را از دست دادند، بیش از 4 میلیون زن عمدتا آفریقایی بر اثر جنگ جان خود را از دست داده بودند و خواهرانشان هزارهزار در بوسنی مورد تجاوز نظامیان قرار گرفتند.
زنجیره جهانی خشونت میلیونها زن را در کنار یکدیگر قرار داده است. خشونتی که روزانه بیش از 3 میلیارد زن در چهار گوشه جهان تجربه می کنند. در شهر و روستا، خانه، محل کار، خیابان و کوچه در اسارت زنجیرهای خشونتیم. زنجیری که دو سرش با حلقه های خشونت دولتی و خانگی به هم جوش خورده است.
زنجیره خشونتی به قدمت هزاران سال و به درازای همه مرزهای جهان!
اگر مبارزه و مقاومت زنان در سراسر جهان زنجیرهای خشونت را به لرزه در آورده، اما تهاجم افسار گسیخته سرمایه و نظم نوین جهانی نیز به ضخامت آن افزوده است. فقر، مرگ، بیماری، گرسنگی، بیسوادی، بیگاری و بیکاری در جهان کنونی هر چه بیشتر و بیشتر زنجیره خشونت را بر دست و پایمان محکم می کند.
اما هر قدر زنجیر خشونت جهانی تر شده است، مبارزه و مقاومت زنان نیز ابعاد جهانی بیشتری به خود گرفته است. از دوردستها صدای مبارزه و مقاومت یکدیگر را می شنویم و قلب مان می تپد. از مبارزات یکدیگر الهام می گیریم و از پیروزی هایمان احساس غرور و جسارت می کنیم. هر پیشروی زنان در هر نقطه ای از جهان را از آن خود می دانیم.
هرقدر ما زنان آگاهتر می شويم، درمی یابیم خشونت حربه نظام طبقاتی مردسالار و پدرسالار برای تحکیم و تثبیت فرودستی مان است. هر قدر بیشتر می فهمیم که خشونت در هر شکلش وسیله ای برای مطیع و برده کردن ماست، در می یابیم که این خشونت قابل مهار نیست مگر اینکه فرودستی زن سرنگون شود. و فرودستی زن با اقدامات «لطیف» از بین نخواهد رفت، چون مناسبات قدرت مردسالار و طبقاتی از آن نگهبانی می کند. رهائی زن وابسته است به سرنگونی نظام قدرت ارتجاعی حاکم در جهان.
اینک مائیم در صفوف میلیونی، با رشته پیوندهای محکم برای در هم شکستن زنجیرهای ستم و بردگی تاریخی مان و بنا نهادن جامعه ای بدون ستم و استثمار. بر سرعت گام های خود بیفزائیم، دیر کرده ایم. آینده کوبه بر در زمان می زند.
سازمان زنان هشت مارس (ایرانی، افغانستانی)
15


نوامبر 2006، 24 آبان 1385
اعدام پنج جوان در ورزشگاه مینودشت استان گلستان
به گزارش سایت حکومتی ایسکانیوز، پنج جوان امروز در ورزشگاه مینودشت از توابع استان گلستان بدار آویخته شدند. اسامی این پنج نفر خشایار- ج، ابوالقاسم – ح، روح الله- ت، حسن – ب، اسماعیل- ب و اتهام آنان "آدم ربايی" اعلام شده است.
این سایت حکومتی نوشت "این پنج نفر سرانجام امروز مقابل چشمان صدها نفر از مردم مینودشت در ورزشگاه این شهرستان به دار مجازات آویخته شدند."
لازم به یادآوری است که رژیم جنایتکار طالبان نیز در افغانستان محکومین را در ورزشگاه کابل در مقابل چشمان مردم تیرباران می کرد.
رژیم ضدبشری آخوندی پنج تن را در خراسان بدار آویخت
رژیم ضدبشری جمهوری اسلامی پنج تن دیگر را در زندان استان خراسان رضوی به دار آویخت. خبرگزاری فرانسه ضمن مخابره این خبر نوشت شمار افرادی که در طی سال جاری در ایران بدار آویخته شده اند، دست کم 122 نفر است.
به گفته سازمان عفو بین الملل، آمار اعلام شده در ارتباط با اعدام شدگان در ایران، تنها مواردی است که رسما از سوی رسانه های حکومتی اعلام می شود و شمار واقعی اعدام ها بیش از آمار اعلام شده است.
سازمان های بین المللی مدافع حقوق بشر بارها ضمن اعتراض به نقض وحشیانه حقوق بشر در ایران، خواهان توقف احکام اعدام توسط رژیم جمهوری اسلامی شدند.
احضار چند تن از فعالان جنبش زنان به دادگاه انقلاب
ایران پرس نیوز
ادوارنیوز: پروين اردلان، نوشين احمدي خراساني، فريبا داوودي مهاجر و شهلا انتصاري، چهار نفر از فعالان جنبش زنان و از مدافعان حقوق بشر در ايران، صبح روز دوشنبه 29 آبان ماه (1385)، در تهران به دادگاه انقلاب (واقع در خيابان شريعتي، ابتداي خيابان معلم) فراخوانده شده‎اند.
احضار اين مدافعان حقوق زنان، توسط شعبه 14 بازپرسي دادگاه انقلاب و در ادامه‎ي احضاريه‎هاي قبلي (در مورد تجمع مسالمت‎ آميز زنان در 22 خرداد در ميدان هفت) صورت مي‎گيرد.
احکام اعدام در اهواز: نامه سرگشاده به وزارت امور خارجه آلمان
ایران پرس نیوز
کمیته بین المللی علیه اعدام
به احکام اعدام ده نفر در اهواز فورا اعتراض کنید
جمهوری اسلامی ایران ٬ بی وقفه در حال اجرای احکام اعدام است و در نظر دارد ده نفر را در همین روزها در اهواز اعدام کند.
روز یکشنبه 19 ماه نوامبر پنج جوان در مینودشت در ایران در ملا عام اعدام شدند. و روزی نیست که احکام اعدام بر علیه زنان و مردان و کودکان اعلام نشود.
هم اکنون وکلای این ده نفر محکوم به اعدام در اهواز و خانواده های آنان به این احکام اعتراض کرده و خواهان بررسی مجدد پرونده و پخش آن از تلویزیون و یا برگزاری علنی دادگاه هستند.
کمیته بین المللی علیه اعدام خواهان عکس العمل فوری دولت آلمان در این مورد و بطور مشخص اعتراض وزارت امور خارجه بر علیه این احکام اعدام است.
ما از اشتاینمایر وزیر امور خارجه خواهان عکس العمل فوری در این مورد و همچنین خواهان یک نشست رسمی برای صحبت در مورد بقیه موارد اعدامها در ایران هستیم. دولت آلمان بعنوان یک همکار و مدافع جمهوری اسلامی ایران٬ در مورد نقض سیستماتیک حقوق انسانی در ایران٬ در مورد احکام فزاینده اعدام و سنگسار در ایران ٬ همواره سکوت کرده است.
جمهوری اسلامی ایران را باید تحت فشار گذاشت تا این ماشین جنایت و قتل عمد دولتی متوقف شود. به احکام اعدام ده نفر در اهواز فورا اعتراض کنید.
کمیته بین المللی علیه اعدام
20 نوامبر 2006
www.adpi.net تلفن تماس: 00491775692413

حضور فعالين حزب کمونيست کارگرى در فوروم سوسيالستى در استکهلم
سازمان سراسرى کارگران سوئد(LO) و سازمان آموزشى کارگران سوئد (ABF) هر ساله در شهر استکهلم مشترکا برنامه اى تحت عنوان فوروم سوسياليستى برگزار مى کنند که شامل فعاليتهاى متنوع سياسى٬ اجتماعى و هنرى است. اين برنامه امسال به مدت چهار روز برگزار مى شود.
روز شنبه ۱۸ نوامبر اصلى ترين روز برنامه هاى سياسى بود که شامل ۷۰ سمينار درزمينه مسائل کارگرى٬ زنان٬ کودکان٬ پناهندگى٬ اوضاع سياسى جهانى ٬ خاورميانه و امريکاى لاتين و هنر سياسى بود که همزمان در چندين سالن برگزار شد.
به گفته برگزارکنندگان٬ بيش از ۲۰۰۰ نفر در اين برنامه شرکت کردند.
فعالين حزب کمونيست کارگرى در استکهلم با برپايى ميز اطلاعاتى به معرفى ادبيات کمونيسم کارگرى و تشکيل جبهه سوم عليه دوقطب تروريستى ميليتاريزم امريکا و تروريسم اسلامى به زبانهاى سوئدى و انگليسى پرداختند۔ دهها نسخه اطلاعيه حزب به زبانهاى سوئدى و انگليسى در اختيار مراجعين قرار گرفت.
لوگوى بزرگ جبهه سوم که در پشت ميز نصب شده بود٬ حاضرين را بخود جلب مىکرد و بحث و گفتگوى زيادى را پيرامون موقعيت اسلام سياسى و آلتپرناتيو جهان متمدن با وحشيگرى دو قطب تروريستى دامن مى زد۔ جميل فرزان دبير تشکيلات حزب و محمد اميرى از کادرهاى حزب دراستکهلم پاسخگوى سئوالات مراجعين بودند.
يک دنياي بهتر٬ برنامه حزب کمونيست کارگرى٬ اسلام وحقوق کودک و همچنين کتاب دنيا پس از۱١سپتامبر کتابهائى بودند که مورد توجه واستقبال فراونى قرار گرفتند.
ازجمله سمينارهاى مورد توجه؛ سمينارى تحت عنوان "چپ٬ اسلام سياسى و خارجى ستيزى" بود که توسط اريک اندرشون از حزب کمونيست سوئد ارائه شد و تعداد زيادى از موافقين و مخالفين را بخود جلب کرد. اين حزب با چهره امريکا ستيزى همچون ساير جريانات چپ سوئد که پيرو سياست نسبيت فرهنگي هستند با حرارات غير قابل توصيفى جريانات ارتجاعى اسلامى را مورد دفاع قرار مي‌داد.
يکي از موضوعات مهم افشا و منزوى کردن اين سياست و نيز افشاى چهره ضد انساني اسلام سياسي بود. اين سمينار با پرسشها و بحث و گفتگوى فعال کادرهاى حزب کمونيست کارگرى ايران٬ روبرو شد.
توضيح جايگاه دوقطب تروريستى در معادلات سياسى جهان امروز٬ تقابل جهان متمدن و جبهه سوم در برابر اين دوقطب٬ افشا و عريان کردن چهره يکجانبه و به ظاهر راديکال ضد امريکايى و دقاع بيدريغ از جريانات ارتجاعى توسط به اصطلاح «چپ» در سوئد و ارائه آلترناتيو سوسياليستى و افشاى هر دوقطب تروريستى توسط محمد اميرى٬ جمشيد اطيابي و سيامک بهارى از کادرهاى حزب٬ با استقبال حاضرين مواجه شد.
تشکيلات خارج کشور حزب کمونيست کارگرى ايران- واحد استکهلم
۱۹
نوامبر ۲۰۰۶





برای مقابله با فیلترینگ جمهوری اسلامی، اخبار و اتفاقات ایران و
جهان را، ما به شما منتقل می کنیم



مرکز پخش خبری سازمان جوانان کمونیست
Communist youth organization(sjk)
آدرس جدید سایت سازمان جوانان کمونیست
http://www.cyoiran.com/
http://sjk-news.blogspot.com
http://groups.yahoo.com/group/javanankomonist
http://groups.yahoo.com/group/javanankomonist/join
http://daneshgah-16azar.blogspot.com
communist.youth@gmail.com
sjk_news@yahoo.com
fax:004631899613


در صورت تمایل میتوانید آدرس ایمیل کسانی را که مایل هستند
برای ما بفرستید تا ما اخبار و رویدادهای مختلف را برای آنان ارسال کنیم

sjk_news@yahoo.com




No comments:

 
direction:rtl;