Friday, January 26, 2007

06/11/1385 جمعه

8
مارس ، روز جهانی زن را چگونه روزی میدانید؟
لطفا" ما را از نظرات خود آگاه سازيد . ايميل ارتباط با ما در انتهاي خبرنامه موجود مي‌باشد
احضار و صدور حكم برای هشتاد دانشجو طی دو ماه
ایرانپرس نیوز
خبرگزاری حکومتی ايسنا: در حالیكه دانشگاه‌های سراسر كشور در فضای امتحانات به سر می‌برند، شاهد احضارهای پی‌درپی و صدوراحكام برای بيش از ٨٠ تن از فعالان دانشجويی طی دو ماه اخير بوده‌ايم؛ اين درحالی است كه ١٦ دی ماه سال جاری ملاباشی، معاون دانشجويی وزير علوم اعلام كرده بود: «وزارت علوم اين مساله كه صدور احكام كميته‌های انضباطی به پايان ترم و زمان برگزاری امتحانات دانشگاه‌ها موكول می‌شود را تكذيب می‌كند، تا به حال نيز موردی برای بررسی تخلفات نشريات دانشجويی يا شوراهای صنفی دانشگاه‌ها در كميته انضباطی مركزی وزارت علوم وجود نداشته است.»
احضار دانشجويان به كميته‌های انضباطی در شرايطی صورت می‌گيرد كه علاوه بر اعتراض اكثريت تشكلهای دانشجويی با گرايش‌های گوناگون، برخی مسوولان وزارت علوم نيز اين رويه را مناسب نمی‌دانند.
دكتر اسلامی، مديركل امور فرهنگی وزارت علوم، در اين زمينه گفت: «احضار دانشجويان به كميته‌ی انضباطی در ايام امتحانات مناسب به نظر نمی‌رسد، چراكه دانشجويان نمی‌توانند با آرامش تمام به امتحان خود بپردازند.»
مديركل امور فرهنگی وزارت علوم در اين زمينه اظهارداشت: «هرچند كه اين موضوع مربوط به بحث كميته‌ی انضباطی است اما به عقيده‌ی من تمام تشكل‌های دانشجويی و فعالان سياسی بايد با تفاهم و رويه‌های تعاملی جلو بروند و مسوولان سعی كنند با حفظ روحيه تعامل امور را پيش ببرند و برخورد درستی با اين افراد داشته باشند. در ايام امتحانات احضار دانشجويان امر مطلوبی نيست و اين موضوع می‌تواند به نوعی آرامش دانشجو را با تنش و نگرانی روبرو كند و از سوی ديگر خانواده‌های تمام دانشجويان در وضعيت نگران‌كننده‌ای قرار می‌گيرند.»
وی تصريح كرد:« بهتر است مسوولان در ايام امتحانات فضای دانشگاه را آرام نگه دارند تا دانشجويان در كمال آرامش امتحاناتشان را بدهند. مطمئنا تبعات چنين وضعيتی در روحيه‌ی دانشجويان تأثير خواهد گذاشت.»
در اين زمينه نمايندگان اكثر تشكلهای دانشجويی با گرايش‌های گوناگون سياسی رويه فعلی دراحضار تعداد قابل توجهی از دانشجويان به كميته‌های انضباطی در فصل امتحانات را نادرست خوانده و آن را باعث بروز مشكلاتی در دانشگاه دانسته‌اند.
حکم اخراج یکی از کارگران شرکت واحد به خاطر فعالیت در سندیکا
ایرانپرس نیوز
تارنمای سندیکای کارگران شرکت واحد حکم اخراج یکی از کارگران این شرکت را منتشر کرده است.
در این حکم (تصویر زیر) آمده فضل الله مظاهری، راننده، به خاطر ارتکاب «تخلفات» به اخراج از شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه محکوم شده است.
به نوشته این سند تخلفات فضل الله مظاهری عبارتند از:
کارشکنی، شایعه پراکنی، شرکت در تحصن و اعتصاب غیرقانونی، اعمال فشار گروهی و فردی برای تحصیل مقاصد یا به دست آوردن امتیازات غیرقانونی، تحریک کارگران و همکاران به کمکاری و ترک کار و اخلال در نظم کارگاه.
حکم اخراج توسط «نمایندگان کارفرما»، «نمایندگان شورای اسلامی کار» و «نماینده سرپرست کارگاه» مهر و امضا شده است.
تحصن كارگران ساريت مازندران ادامه دارداحتمال واگذاري كارخانه به كارگران قوت گرفت
تهران- خبرگزاري كار ايرانتحصن آرام كارگران ساريت مازندران ادامه دارد، اين كارگران همچنان نسبت به نحوه فروش اين كارخانه معترضند و با نگراني ماجرا را دنبال مي‌‏كنند.به گزارش ايلنا، اين كارگران كه تعداد آنها بالغ بر 75 نفر است، مي‌‏گويند: طبق اظهارات اخير رياست‌‏جمهوري، مالكان كارخانه بايد ابتدا پيشنهاد فروش كارخانه را به آنها مي‌‏دادند و بعد نسبت به واگذاري آن به ديگر متقاضيان اقدام مي‌‏كردند. اين كارگران ادعا دارند كه يك مقام آگاه گفته‌‏است در مورد فروش كارخانه ساريت هنوز پاسخ قطعي به خريدار داده نشده‌‏است. در اين رابطه مدير عامل كارخانه ساريت گفت‌‏: فروش اين كارخانه با نظر سهامداران و تصميم هيات مديره براي تامين نياز مالي از طريق مزايده صورت گرفته است.رضا معمايي، با اشاره به انتشار چند نوبت آگهي فروش كارخانه در جرايد يادآور شد: كارگران از ابتدا در جريان فروش كارخانه قرار داشته‌‏اند. وي گفت‌‏: از نظر فروشندگان كارخانه، فرقي نمي‌‏كند كه چه شخص يا اشخاصي خريدار باشند، از اين‌‏رو اگر كارگران نيز از توان مالي كافي برخوردارند، مي‌‏توانند نسبت به خريد كارخانه اقدام كنند. معمايي يادآور شد‌‏: كارخانه ساريت توليد كننده ورق‌‏هاي سيماني ايرانيت متعلق به كارخانه سهامي عام سيمان مازندران است كه با تصميم سهامداران، فروش آن به شكل مزايده و با قيمتي حدود 11 ميليارد تومان قطعي شده‌‏است.وي افزود: هر چند برنده مزايده و خريدار قعطي كارخانه مشخص شده‌‏است، اما نظر به اتفاقات رخ داده، هنوز فروشندگان پاسخ مثبت و قطعي به خريدار نداده‌‏اند. از سوي ديگر، كارگران ساريت كه همچنان به صورت آرام خارج از ساعات اداري با تحصن در مقابل كارخانه نسبت به نحوه فروش شركت معترض هستند، از مساعدت مقامات اداري استان و مديريت سيمان مازندران براي خريد كارخانه خبر دادند.به گفته اين كارگران كه تعداد آنها بالغ بر 75 نفر است، مدير عامل سيمان مازندران پيشنهاد داده‌‏است: چنانچه كارگران بتوانند از باقيمانده بودجه ساليانه شهرستان نكا، مبلغ 11 ميليارد تومان براي خريد كارخانه اختصاص دهند، احتمال واگذاري كارخانه به آنها وجود دارد
تفهیم اتهام رئیس انجمن صنفی کارگران برق و فلزکار کرمانشاه
ایرانپرس نیوز
خبرگزاری موکریان: صبح روز گذشته جلسه تفهیم اتهام جوانمیر مرادی رئیس انجمن صنفی کارگران برق و فلزکار کرمانشاه و عضو هیئت موسس اتحادیه سراسری کارگران اخراجی و بیکار، در شعبه 109 جزایی کرمانشاه برگزار شد.
اتهام نامبرده ، از سوی دادگاه اخلال در نظم عمومی ازطریق شرکت در راهپیمایی روز جهانی کارگر سال جاری عنوان شده که وی ضمن رد اتهام وارده ، برپا داشتن مراسم اول ماه مه از سوی کارگران را حق آنان دانست و خواهان صدور حکم برائت و لغو اتهام وارده به خود از سوی دادگاه گردید .
گفتنی است جوانمیر مرادی چندی پیش نیز به اتهام شرکت در راهپیمایی روز جهانی کارگر در شهر کرمانشاه مدتی را دربازداشت بسر برده و با قرار وثیقه آزاد شده بود .
كارگران گچ كردستان 6 ماه است حقوق نگرفته اند
سنندج- خبرگزاري كار ايران
كارگران گچ كردستان 6 ماه است حقوق نگرفته‌‏اند و اكنون نيز دفترچه‌‏هاي خدمات درماني كارگران اعتبار ندارد. به گزارش ايلنا، يكي از كارگران شركت گچ كردستان واقع در شهرستان بيجار، گفت : كارگران اين شركت 6 ماه است حقوق و مزايايي دريافت نكرده‌‏اند و از نظر تامين معيشت خود و خانوادهايشان در مضيقه هستند. وي گفت‌‏: علاوه بر عدم پرداخت حقوق و مزايا، حدود 10 سال از حق بيمه آنان پرداخت نشده و اكنون نيز دفترچه‌‏هاي خدمات درماني كارگران اعتبار ندارد.اين كارگر گفت‌‏: كارگران اين شركت حدود 70 نفرند كه بارها از طريق اداره كار, فرمانداري بيجار و استانداري كردستان خواستار رسيدگي و رفع مشكلات‌‏‌‏شان شده‌‏اند، ولي متاسفانه هيچگونه نتيجه‌‏اي در اين زمينه حاصل نشده‌‏است.وي با تاكيد بر اينكه اين شركت در حال حاضر بدون مدير اداره مي‌‏شود، افزود: در صورت عدم پاسخ مسوولان استان، كارگران اين شركت جهت احقاق حق خود به نهاد رياست جمهوري مراجعه خواهندكرد

ياد چهار تن از جان گذشتگان معدن مس خاتون آباد را گرامى مى­داريم!
روزنه
در سال هزار و سيصد و هشتاد دو، بیش از دويست كارگر معدن مس خاتون آباد شهر بابك كرمان، كه در يكى از پروژهاى ساختمانى اين معدن به مدت نه سال مشغول به كار بودند، بيكار می­گردند. از آنجائی كه از طرف كارفرماى دولتى براى آنان كار ديگرى درنظر گرفته نمی­شود، كارگران اين پروژه بعد از چندين بار مراجعه به مسئولين معدن و مقامات دولتى و يك سلسله كشمكش­هاى بى حاصل عاقبت در سرماى زمستان این سال، اقدام به تحصن در جلو درب محل كارشان مى­ كنند.
هر روزه، همسران و فرزندان، خواهران و برداران، و مادران و پدران كارگران و جمعى از جوانان محل، این کارگران را از طلوع تا غروب آفتاب همراهى مى­ كردند و شب هنگام به خانه هايشان می ­رفتند و كارگران هم به محيط كار برمى ­گشتند، تا شب را به روز برسانند. از همان آغاز تحصن، ارگان­هاى دولتى به اشكال گوناگون مزاحمت­هايى را براى كارگران و خانواده هايشان فراهم می­آوردند، تا هر چه سريع تر آنان را مجبور نمايند دست از تحصن و مبارزه بردارند. اين تحصن، پس از چند روز، از حمايت گسترده تر مردم محل و كارگران بخش­هاى ديگر صنايع و معدن مس شهر بابك كرمان به خصوص جوانان قرار گرفت.
اين همبستگى، كارفرما و ديگر مسئولين دولتى را به هراس می­اندازد. ابتدا ماموران دولتى زير نظر فرماندار، شهردارنژاد، به آزار و اذيت كارگران می­ پردازند. اين رفتار ماموران، طاقت كارگران را بسر می­ رساند. كارگران كه ديگر جانشان به لب رسيده است، با ماموران دولتى درگير می­شوند. در جريان اين درگيرى، به گفته شاهدان عينى كه در محل حضور داشتند، ارگان­هاى سركوب گر جمهوری اسلامی از زمين و هوا (توسط هلی كوپتر) به كارگران و مردم حامی آنها تيراندازى مى ­كنند. طى اين درگيرى، نود و هشت نفر زخمى و چهار تن نیز كشته می­شوند.
خانواده های مجروحین و كشته شدگان و جمع مردمى كه در بيمارستان­هاى شهر بابك كرمان ازدحام كرده بودند، اشک ريزان و با خشم به فرماندارى يورش مى­ برند و نيروهاى انتظامى را مجبور به عقب نشينى مى ­كنند. مسئولین محلی با عجز و التماس و وعده وعيد مردم را دعوت به آرامش مى ­كنند. آنان با چرب زبانى و قسم و آيه، به خانواده هاى كارگران قول مى ­دهند که قاتلين و عاملين اين كشتار را معرفى و مجازات كنند. اين درگيرى تا نزديكى های غروب ادامه مى ­يابد.
سه سال ازاين توحش نظام سرمايه دارى حاكم بر ايران مى ­گذرد. اما به رغم اعتراضات بسيارى كه انجام گرفته است (هر ساله از طرف مردم و كارگران خاتون آباد و بخش­هاى ديگر طبقه کارگر در ايران و هم چنين فعالين كارگرى در بسيارى از كشورهای ديگر سراسر دنيا با گردهمآئى و اطلاعيه هايى، اين روز گرامى داشته می­ شود)، تاكنون ارگان­هاى ذیربط و مقامات دولتى از معرفی قاتلين اين كشتار به مردم و مجازات آنها خود داری کرده­اند. تنها كارى كه انجام داده­اند، پرداخت خون بها به خانواده های سه تن از كشته شدگان اين جنايت و هم چنین مبالغى جزئى به خانواده هاى بعضى از زخمى شدگانی كه ديگر قادر به كار نيستند، است. اينان آن چنان وقيح اند، كه خانواده یکی از كشته شدگانی را كه حاضر به رضايت نشده است، توسط افراد خود مورد حمله قرار داده، شيشه هاى خانه شان را شكسته، و گاه و بى گاه خسارت هايى به آنان وارد مى ­كنند.
اين توحش نظام سرمايه دار حاكم بر ايران، این تعرض خون بار به طبقه کارگر، نه اولين و نه آخرين آن است. تا زمانی كه اين طبقه جان به لب رسيده، اين حقيقت را كه قدرتش در متشكل و متحد شدنش است، درك نکند و آن را به كار نگيرد، قادر نخواهد گشت حقوق و مطالبات انسانی و برحق خود را به طور مستمر و ماندگار به دست آورد و بر بروز چنین توحشاتی توسط رژیم سرمایه داری جمهوری اسلامی سد محکم ببندد.
جنبش كارگرى ايران طى صد سال حيات خود، فراز و نشيب­هاى بسيارى را پشت سر گذاشته است. حتا اكنون، و در شرایط مختنق حاکم بر جامعه، نیز روزى نيست كه كارگران در سراسر ايران اقدام به اعتراض، تحصن، اعتصاب، راه بندان، تظاهرات و از جان گذشتگى در راه تحقق خواسته های خود نكنند. ولى به رغم تمامى اين جان فشانى­ها، به دليل خشونت وحشيانه ارگان­هاى سركوب گر رژيم جمهورى اسلامى از يك سو، و از سوى ديگر به دليل فقدان یک تشکل طبقاتی و سراسری کارگری و پراكنده بودن اين مبارزات، عمدتا در تحقق خواسته هايشان ناكام مانده اند.
به رغم تمام اين دشوارى­ها فعالين كارگرى در ايران همواره تلاش مى­ كنند، تا اين موانع را از پيش پاى مبارزات خود بردارند. به همین منظور، فعالين كارگرى خارج از ايران هم به طرق مختلف اقدام به فعاليت­هايي نموده­اند، تا وضعیت طبقه کارگر ایران را با مردم و همكارانشان در محل زندگى و كارشان در ميان بگذارند و حمايت و همبستگى آنان با كارگران ايران را فراهم آوردند.
ما فعالين كميته ها و كانون­هاى همبستگى در آلمان، ضمن گرامی داشت خاطره کارگران جانباخته در خاتون آباد شهر بابك كرمان، در چهار بهمن هزار سيصد و هشتاد و دو، خود را جزیی از تلاش­های فعالین کارگری در ایران برای به محاکمه کشاندن مسببین این حادثه و نیز ایجاد تشکل طبقاتی و سراسری کارگری برای متحد و متشکل کردن کارگران و سازمان دادن مبارزات و تحقق مطالبات انسانی و برحق آنها می ­دانیم.
به اميد همبستگى، منسجم و گسترده تر بين المللى كارگرى!
کانون همبستگی با کارگران ایران ـ کلن
کمیته همبستگی با کارگران ایران ـ هامبورگ
کانون همبستگی با کارگران ایران ـ هانوفر
گروه همبستگی با جنبش کارگری ـ برلن
نامه سرگشاده به نخست وزیر سوئد٬ فردريک راينفلت
در باره فعالیتهای جاسوسی جمهوری اسلامی در سوئد
روزنه
تاریخ ۲۵ ژانویه ۲۰۰۷
بدنبال افشای فعالیتهای جاسوسی جمهوری اسلامی ایران علیه مخالفان خود در سوئد٬ ایرانیان زیادی به عبث منتظر جوابی از سوی دولت سوئد بوده اند. دولت سوئد چه اقداماتی را در این زمینه اتخاذ خواهد کرد؟ و چه زمان در باره این افتضاخ جاسوسی اطلاعات بیشتری به عموم داده خواهد شد؟ این سئوالات برای همه ما مطرح بوده است. تا کنون تنها واکنش دولت سوئد اختیار کردن سکوت بدلیل ملاحظات امنیتی بوده است. علیرغم افشاگری های انجام شده تا به حال هیچ جاسوسی دستگیر نشده است و بدین ترتیب فعالیت جاسوسی علیه مخالفان جمهوری اسلامی در سوئد تداوم یافته است. این رفتار دولت سوئد بی اندازه غیر مسئولانه و از نظر ما مطلقا غیر قابل قبول است.
همچنانکه می دانید جمهوری اسلامی ایران یک رژیم دیکتاتوری بی رحم است. این رژیم با کشتار انسانهای بیشماری٬ بزرگسال٬ جوان٬ زن و مرد٬ قادر به ادامه حیات بوده است. جمهوری اسلامی ایران طی سالیان متمادی تلاش کرده است که مخالفین خود در خارج کشور را نابود کند و یا بر علیه آنها دست به عملیات جاسوسی بزند. چنین شیوه های تروریستی رژیم تا به حال منجر به قتل های زیادی از رهبران اپوزیسیون در کشورهای سوئد٬ آلمان٬ فرانسه ٬ قبرس و غیره شده است.
اینکه جمهوری اسلامی ایران از طریق مامورین خود که از پاس دیپلماتیک برخوردار هستند به عملیات جاسوسی و یا طرح اقدامات تروریستی در خارج کشور اقدام می کند٬ موضوعی نیست که پوشیده باشد. همچنین این هم بر همه روشن است که جمهوری اسلامی همواره در پی خریدن افرادی بوده است که چنین ماموریتهایی را برایش انجام دهند. آنچه که از نظر ما بسیار شگفت انگیز است رفتار دولت سوئد در مقابل چنین فعالیتهایی است.
غیر قابل باور است که می بینیم اینجا نیز منافع دیپلماتیک و اقتصادی بر جان و امنیت انسانها و ارزش های انسانی ارجحیت یافته است. این جای تاسف بسیار است. این وظیفه دولت سوئد است که از ساکنین کشور که در معرض عملیات جاسوسی یک رژیم دیکتاتور قرار گرفته اند٬ محافظت نماید. این مهم نیست که ما شهروند سوئدی باشیم و یا نه! مهم این این است که ما انسانهایی هستیم که از دست حاکمیت یک رژیم جنایتکار در ایران به سوئد پناه آورده ایم و اینجا باید از امنیت برخودار باشیم . از همین رو ما می خواهیم:
۱- همه اسناد و پرونده های مربوط به عملیات جاسوسی جمهوری اسلامی علیه مخالفین خود در کشور سوئد از سوی دولت و پلیس امنیتی علنی گردد.
۲- متهمین به جاسوسی برای جمهوری اسلامی در یک دادگاه علنی محاکمه شوند. آنها نباید پیش از دادگاهی شدن و گذراندن مجازات خود از سوئد اخراج شوند.
از نظر ما این کمترین کاری است که دولت سوئد می تواند برای کسانی که بویژه در معرض این عملیات جاسوسی قرار داشته اند٬ انجام دهد. بگذار که جهانیان پی ببرند که جمهوری اسلامی چگونه به شهروندان جامعه ایران حتی زمانی که در تبعید هستند برخورد می کند.
با احترام
- عبدالله اسدی- دبیر همبستگی- فدراسیون همبستگی پناهندگان ایرانی در سوئد
- منوچهر ماسوری- کمیته بین المللی علییه اعدام- سوئد
- سیما بهاری- رادیو انترناسیونال در استکهلم
- حسن صالحی- رادیو همبستگی در مالمو
- مهین علیپور- سخنگوی کمپین دفاع از حقوق زنان – استکهلم
- فریده آرمان – مسئول کمپین دفاع از حقوق زنان – مالمو
- - سوسن صابری رادیو همبستگی- گوتنبرگ
- افسانه وحدت- سردبیر نشریه کودکان مقدمند به زبان سوئدی
- کریم شاه محمدی – دبیر کنفدراسیون کودکان مقدمند در سوئد
- طهمورث یاسمی- مسئول فعالیتهای انجمن ایران و سوئد در مالمو
- خسرو چاوشی – فعال سیاسی


برای اطلاعات بیشتر می توانید با حسن صالحی تماس بگیرید:

ای میل آدرس: hasan_salehi2001@yahoo.com

تلفن: ۰۷۰۳۱۷۱۱۰۲
قتل ناموسی در سوئد
شهرزاد نیوز:
پنج سال پیش، یعنی دقیقاً ۲۱ ژانویه سال ۲۰۰۲ بود که فاطمه شاهین دال در سوئد به دست پدر خود به قتل رسید. گناه فاطمه از نظر پدرش، دوستی با پسری سوئدی بود. همین دلیل کافی بود، تا پدر حکم اعدام فاطمه را صادر کند و آن را به اجرا درآورد. رحمی شاهین دال، پدر فاطمه، سی سال پیش از ترکیه به سوئد مهاجرت کرده بود، اما بدون هیچگونه تأثیرپذیری از جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کرد، تفکرات سنتی و پوسیده‌ی خود را در تمام دوران زندگی در سوئد با خود یدک کشید. فاطمه که در سوئد بزرگ شده بود، دانشجو و از فعالین جنبش زنان بود که به ویژه علیه ازدواج اجباری مبارزه می‌کرد
«آل پاچينو» در نقش «سالوادور دالی»
رادیو فردا
«آل پاچينو» بازيگر پرآوازه سينما قرار است در فيلمی درباره «سالوادور دالی»، نقاش معروف اسپانيايی و از مطرح ترين و پرحاشيه ترين هنرمندان سوررئاليست جهان، نقش وی را به عهده بگيرد.در اين فيلم که با نام «دالی و من، داستانی سوررئال» به روی اکران خواهد رفت؛ «آل پاچينو» نقش «سالوادور دالی» را ايفا خواهد کرد.
فيلمنامه اين فيلم را «جان سالواتی» بر اساس بيوگرافی دالی، نوشته «استان لاوريسن»، روزنامه نگار بلژيکی، دوست صميمی و همسايه «سالوادور دالی»، نوشته است. در نوشتن بيوگرافی «دالی»، «گالا»، همسر وی نيز نقش داشته است...............
در اکثر تابلوهايی که «دالی» خلق کرده است چهره همسر وی، «گالا» نيز ديده می شود. «دالی» به دليل حمايتش از حکومت ديکتاتوری «فرانسيسکو فرانکو» در اسپانيا از سوی بسياری از دوستان سوررئاليست اش طرد شد..........
نیکل کیدمن در صحنه اکشن یک فیلم مصدوم شد!
رادیو فردا
«نيکل کيدمن» بازيگر ۳۹ ساله آمريکايی – استراليايی، برنده جايزه اسکار بهترين بازيگر زن در سال ۲۰۰۲، در جريان سانحه ای به هنگام فيلمبرداری فيلم تخيلی «اشغال» صدمه ديد و به بيمارستان منتقل شد. بنا به گزارش مجله آمريکايی People، حادثه پيش آمده برای «کيدمن» چندان جدی نبود و وی پس از مداوای کوتاه بيمارستان را ترک گفت. سخنگوی پليس اعلام کرد به هنگام فيلمبرداری صحنه رانندگی در فيلم، اتومبيل از مسير خود منحرف شده و با تيرچوبی فانوس خيابانی برخورد کرده است. اين سانحه روز گذشته رخ داد و در آن ۷ تن ديگر از دست اندرکاران صحنه نيز زخمی شدند.کارگردان «اشغال» را که «نيکل کيدمن» در حال بازی در آن است، «اليور هيرشبيگل» آلمانی، کارگردان فيلم مطرح «سقوط»، به عهده دارد و در آن «دانيل کريج»، بازيگر انگليسی با «کيدمن» همبازی است
.....

برای مقابله با فیلترینگ جمهوری اسلامی، اخبار و اتفاقات ایران و
جهان را، ما به شما منتقل می کنیم


مرکز پخش خبری سازمان جوانان کمونیست

Communist youth organization(sjk)
آدرس سایت سازمان جوانان کمونیست
http://www.cyoiran.com/
http://sjk-news.blogspot.com
http://groups.yahoo.com/group/javanankomonist
http://groups.yahoo.com/group/javanankomonist/join
http://daneshgah-16azar.blogspot.com
communist.youth@gmail.com
sjk_news@yahoo.com
fax:004631899613

در صورت تمایل میتوانید آدرس ایمیل کسانی را که مایل هستند
برای ما بفرستید تا ما اخبار و رویدادهای مختلف را برای آنان ارسال کنیم

sjk_news@yahoo.com





No comments:

 
direction:rtl;